NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE 

KIRLANGIÇ KÖYÜ KÖYÜMÜZDE BUGDAY EKİMLERİ BAŞLAMIŞTIR![]() KÖYÜMÜZDE BUĞDAY EKİMLERİ BAŞLAMIŞTIR VE KURBANLIK SATIŞLARI DEVAM EDMEKTEDİR |
1770 kez okundu |
Yorumlar |
| Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yapmak için tıklayın |
| Alış | Satış | |
|---|---|---|
| Dolar | 46.4157 | 46.6017 |
| Euro | 52.8918 | 53.1038 |


| Aktif Ziyaretçi | 1 |
| Bugün Toplam | 140 |
| Toplam Ziyaret | 225960 |
